|
Vyžádané oponentní posudky bakalářských, diplomových
a doktorských disertačních prací (od r. 2013):
-
SEDLAČIK, Ivan, Ing. Analýza
kapacity bypassu okružních křižovatek. Doktorská disertační
práce. Praha: ČVUT Praha, Fakulta stavební, Katedra
silničních staveb. Studijní obor: Konstrukce a dopravní
stavby. 2018. Školitel: doc. Ing. Petr Slabý, CSc.
-
PITLOVÁ, Eva, Ing. Kapacitné analýzy
križovatiek z hľadiska ich stavebného usporiadania. Projekt
disertační práce (teze). Žilina: Žilinská univerzita v
Žilině, Stavebná fakulta, Katedra cestného staviteľstva,
Slovensko. Studijní obor: Inžinierske konštrukcie a dopravne
stavby. 2017. Školitel: prof. Ing. Ján Čelko, CSc.
-
CHODACKI, Milan, Ing. Stabilita stěn
skalních zářezů, stabilizační metody a návrh jejich
parametrů a monitorovací kontrolní a bezpečnostní systémy.
Doktorská disertační práce. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, Fakulta
stavební, Katedra geotechniky a pozemního stavitelství.
Studijní obor: 3607V035 Geotechnika. 2016. Školitel: doc.
Ing. Karel Vojtasík, CSc.
-
ŠKODÁČEK, Martin, Ing. Dopravní
modely hodnocení kvality dopravy. Doktorská disertační
práce. Praha: ČVUT Praha, Fakulta dopravní, Ústav dopravních
systémů. Studijní obor: Dopravní systémy a technika. 2014.
Školitel: prof. Ing. Pavel Přibyl, CSc.
-
MAHDAL, Jan. Návrh okružní
křižovatky silnic I/35, I/57 a II/150 při silném levém
odbočení. Diplomová práce. Brno: VUT Brno, Fakulta stavební,
Ústav pozemních komunikací. Studijní obor: 3607T009
Konstrukce a dopravní stavby. 2014. Vedoucí práce: Ing.
Martin Smělý
-
ROHÁČ, Pavel. Modelování dopravy
města Rožnov pod Radhoštěm v programu OmniTRANS. Bakalářská
práce. Praha: ČVUT Praha, Fakulta stavební, Katedra
silničních staveb. Studijní obor: Konstrukce a dopravní
stavby. 2013. Vedoucí práce: doc. Ing. Ludvík Vébr, CSc.
Vyžádané posudky (technické
podmínky, metodické pokyny...):
-
Oponentní posudek certifikované
metodiky Údržba tunelových technologií a telematických
zařízení pozemních komunikací (Metodický pokyn). ELTODO,
a.s. Praha. Projekt TAČR č. TA010300206 „Zelený tunel“
(2013)
-
Oponentní posudek certifikované
metodiky Metoda sledování a vyhodnocování dopravních
konfliktů. CDV Brno, ČVUT Praha. Projekt TAČR č. TA01030096
„Metoda sledování a vyhodnocování dopravních konfliktů v
českém prostředí (KONFLIKT)“ (2013)
-
Oponentní posudek certifikované
metodiky Příručka pro tvorbu a hodnocení mikroskopických
simulací dopravy. AF-CityPlan Praha, VUT Brno. Projekt TAČR
č. TA01031193 (2013)
-
Odborné posouzení výzkumné zprávy
Označování pracovních míst na dálnicích a silnicích pro
motorová vozidla v rámci projektu č. CG911-034-120 DALPO –
Zvýšení propustnosti dálnice při dopravních omezeních
(ELTODO EG, a.s. Praha, 2009)
-
Odborné posouzení pracovní verze
technických podmínek Celostátní systém vážení vozidel na
pozemních komunikacích v rámci projektu č. 1F54L/057/120
KONVAZ – Podklady pro koncepci vážení nákladních vozidel v
ČR (ELTODO EG, a.s. Praha, 2007/2008)
-
Odborné posouzení pracovního textu
metodického pokynu Velké okružní křižovatky (CDV Brno, 2004)
Vyžádané recenze vysokoškolských
skript:
-
HORECKÝ, Rostislav. Distanční texty
pro výuku vrtulových jednotek I. Ostrava: FS, VŠB-TU
Ostrava, 2007, 96 s. ISBN 978-80-248-1639-5.
-
FOLPRECHT, Jan. Dějiny dopravy a
dopravní techniky (Město a doprava). Ostrava: FS, VŠB-TU
Ostrava, 2006, 234 s. ISBN 80-248-1267-3.
-
FOLPRECHT, Jan. Dějiny vědy a
techniky v dopravě. Ostrava: VŠB-TU Ostrava, 2006, 80 s.
ISBN 80-248-1018-2.
Vyžádané komentáře v tisku:
-
KŘIVDA, Vladislav. Komentář k článku
„“Je klikatá, nebo není?“ přou se lidé o cyklostezce“ (autor
článku Tereza Krumpholzová). Moravskoslezský deník. Sobota
13. října 2012 – číslo 240, ročník XI, str. 3. ISSN
1801-0148.
-
KŘIVDA, Vladislav. Komentář k článku
„Poruba: zpomalovací pásy nahradí optický klam“ (autor
článku Miroslava Chlebounová). Moravskoslezský deník. Úterý
22. května 2012 – číslo 119, ročník XI, str. 2-3. ISSN
1801-0148. Dostupné z:
http://moravskoslezsky.denik.cz/zpravy_region/poruba-zpomalovaci-pasy-nahradi-opticky-klam-20120523.html
Další vyžádaná spolupráce:
-
Žádost o používání učební opory
„Bezpečnost chodců – analýza konfliktních situací a moderní
řešení přechodů pro chodce“ vytvořené v rámci projektu ESF
č. CZ.1.07/2.3.00/09.0144 „Rozvoj v oboru dopravní
inženýrství“ pro potřeby oddělení BESIP MDČR (viz e-mail z
28. 3. 2013; Bc. Roman Budský, BA (Hons) – vedoucí
Samostatného oddělení BESIP, Ministerstvo dopravy ČR).
-
Žádost o použití učební opory
„Bezpečnost chodců – analýza konfliktních situací a moderní
řešení přechodů pro chodce“ vytvořené v rámci projektu ESF
č. CZ.1.07/2.3.00/09.0144 „Rozvoj v oboru dopravní
inženýrství„ pro zpracování disertační práce na téma „Vliv
dynamiky dopravního prostření na chování a jednání chodců a
řidičů“ (viz e-mail z 25. 3. 2013; npor. PhDr. Bc. Roman
Budský – vedoucí Dopravního inspektorátu Přerov, Policie
ČR).
|